Forum FORUM POLICYJNE - REKRUTACJA DO POLICJI 2018 - TUTAJ DOWIESZ SIE O NIEJ WSZYSTKO Strona Główna FORUM POLICYJNE - REKRUTACJA DO POLICJI 2018 - TUTAJ DOWIESZ SIE O NIEJ WSZYSTKO
FORUM POLICYJNE - TESTY DO POLICJI 2018 - Znajdziesz tu wszelkie informacje jak się dostać do policji, jak sie przygotować do testów na rok 2018
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Katowice - nabor sierpien
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM POLICYJNE - REKRUTACJA DO POLICJI 2018 - TUTAJ DOWIESZ SIE O NIEJ WSZYSTKO Strona Główna -> Nabór do Policji 2017
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grand199




Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Śro 16:06, 26 Cze 2013    Temat postu:

napiszcie kiedy mieliscie komicje lekarska

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pino241




Dołączył: 17 Cze 2013
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:20, 26 Cze 2013    Temat postu:

moze mi ktos wytłumaczyc jak to jest mam 145pkt i z tego co wiem na sierpien nie ma opcji sie załapac a jak we wrzesniu bedzie nizszy próg to normalnie sie mozna zalapac czy dobieraja z listy rezerwowej pierwszego w kolejce jak to wyglada??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bjj90




Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Raciborza

PostWysłany: Śro 18:34, 26 Cze 2013    Temat postu:

Komisja lekarska 10.06

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
spnsr




Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Śro 18:37, 26 Cze 2013    Temat postu:

co miesiąc jest próg z wszystkich co na nabór jeszcze czekają. skoro próg jest np 150 i się nie dostałeś bo miałeś 145 czekasz na następny nabór, jak w nim będzie próg 145 to wtedy już nie pamiętam ale chyba maja pierwszeństwo osoby które na wcześniejszy nabór się nie dostały niż te co uzyskały w tym miesiącu np 145 i to jest tak zwana rezerwa. Masz odpowiednią ilość punktów na miesiąc idziesz na szkołę, brakuję Ci czekasz na kolejny miesiąc (chodź nie jest powiedziane ze się i na kolejny dostaniesz tylko za pol roku np.)
Także spokojnie czekaj na listy rankingowe i powodzenia Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lg




Dołączył: 16 Cze 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:27, 27 Cze 2013    Temat postu:

Jak narazie cisza z lista...ciekawe czy sie dzisiaj pojawi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grand199




Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Czw 10:31, 27 Cze 2013    Temat postu:

a dzwonil ktos z was do kadr?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cfc91




Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:08, 27 Cze 2013    Temat postu:

Jakos trudno uwierzyc ze prawie 2mce przed naborem tworza liste. Jak narazie na BIPie nie ma zadnej informacji jakie minimum wyznaczyli.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lg




Dołączył: 16 Cze 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:55, 27 Cze 2013    Temat postu:

No jest to dziwne...zawsze byly ok miesiac przed.Tez od rana sledze strone KWP Katowice i nic...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
StrasznyHuk




Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:04, 27 Cze 2013    Temat postu:

Tylko teraz jest dwumiesięczna przerwa w naborach, która moim zdaniem mogła się wziąć z urlopów zaplanowanych przez sekcje doboru, bądź komendanta. Możliwe więc, że chcą się wyrobić z listą przed urlopami. Osobiście nie wydaje mi się, że lista będzie teraz, aczkolwiek jest możliwość, że jednak będzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cfc91




Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:32, 27 Cze 2013    Temat postu:

urlopy urlopami. Ja ogolnie rekrutacje drugi raz przechodze, to w pod koniec pazdziernika 2012 kazali mi sie pospieszyc z WKL zebym sie zalapal na 6 listopada. i sie zalapalem bo WKL skonczylem 24.10.2012 wiec dokladnie to 11 dni przed naborem.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cfc91 dnia Czw 18:33, 27 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pino241




Dołączył: 17 Cze 2013
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:36, 27 Cze 2013    Temat postu:

maja listy gotowe zadzwońcie sobie 148pkt próg gwarantowany tez dzisiaj myslałem ze liste wrzuca ale na razie nie ma ale oni maja juz podpisana liste

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cfc91




Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:37, 27 Cze 2013    Temat postu:

i to juz lista na sierpien zamknieta? wiec kolejni na wrzesien?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Carington




Dołączył: 23 Kwi 2013
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:43, 27 Cze 2013    Temat postu:

to jaki jest w końcu ten próg, bo wczoraj pisałeś coś innego?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cfc91




Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:56, 27 Cze 2013    Temat postu:

to osoby robiace WKL w lipcu zalapia sie dopiero na wrzesien? dziwna sprawa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adoxxx




Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:57, 27 Cze 2013    Temat postu:

Dzwonil ktos jeszcze do kadr w sprawie listy na sierpien? jak u was sytuacja z koncowa punktacja?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rycerz




Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 19:02, 27 Cze 2013    Temat postu:

pino241 napisał:
maja listy gotowe zadzwońcie sobie 148pkt próg gwarantowany tez dzisiaj myslałem ze liste wrzuca ale na razie nie ma ale oni maja juz podpisana liste


wczoraj pisałeś ze 147 to ile w koncu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cfc91




Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:04, 27 Cze 2013    Temat postu:

149 pkt. a wkl zaczynan dopiero od 1.07. A jak u was z punktami?? Listy robili na ok. mniej niż miesiac przed data naboru. Czyli wypadaloby ze po 20lipca lista do podpisu by trafila. Ale skoro padlo tu info ze listy juz sa to niech tak bedzie..

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cfc91 dnia Czw 19:31, 27 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lg




Dołączył: 16 Cze 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:37, 27 Cze 2013    Temat postu:

Czy ktos jeszcze za wyjatkiem kolegi pino241 dzwonil do kadr??? Bylo by super jak by juz byla ta lista i te 148pkt...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rycerz




Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 20:08, 27 Cze 2013    Temat postu:

bedzie lista to się wszystkiego dowiemy. Gdybanie i plotki nic nie zmienia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pino241




Dołączył: 17 Cze 2013
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:39, 28 Cze 2013    Temat postu:

dzwonilem tam dwa razy za pierwszym razem gosciu mi powiedział ze 147 a za drugim razem ze 148 to próg gwarantowany wiec ze 147 wezna kilka osób bo jest ich wiecej ale nie wszystkich a 148 to próg gwarantowany ze jak tyle masz to cie wezna.Panowie ale przecież to zaden problem zadzwonic oni tam nie gryzą wtedy potwierdzicie informacje ja tylko przekazuje co się dowiedzialem a nie musialem tego robic napisalem bo wiem ze kazdy czeka pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grand199




Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Pią 10:42, 28 Cze 2013    Temat postu:

dzwonilem i pino ma racje lista juz jest zatwierdzona na sierpien

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Carington




Dołączył: 23 Kwi 2013
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:52, 28 Cze 2013    Temat postu:

Panowie lista jest już dostępna,mam pytanie jesteście w niej uwzględnieni bo ja nie:(

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
StrasznyHuk




Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:32, 28 Cze 2013    Temat postu:

Ja jestem. 43 miejsce, 150 pkt. Może abo masz jeszcze niezrobione?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pino241




Dołączył: 17 Cze 2013
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:23, 28 Cze 2013    Temat postu:

mówilem ze listy juz sa podpisane ja niestety musze czekac na wrzesien bo mam 55miejsce i sie nie dostalem Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adoxxx




Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:28, 28 Cze 2013    Temat postu:

Pino241
Kiedy skladales ABO?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Carington




Dołączył: 23 Kwi 2013
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:30, 28 Cze 2013    Temat postu:

Adoxxx wydaje mi się, że to zależy od terminu WKL, ja miałem 18 czerwca.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adoxxx




Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:39, 28 Cze 2013    Temat postu:

Carington a jak sytuacja u ciebie widzisz sie na liscie na sierpien?
U mnie sytuacja wyglada nastepujaco,WKL mialem na samym poczatku Czerwca a ABO oddawalem 11czerwca,wiec mogli nie sprawdzic mojej ankiety,pytam dlatego ,ze poprostu nie widzialem sie na liscie rankingowej na sierpien.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pino241




Dołączył: 17 Cze 2013
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:40, 28 Cze 2013    Temat postu:

ja szybko jeszcze nie miałem wyniku z multiselekt pod koniec kwietnia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rycerz




Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 13:43, 28 Cze 2013    Temat postu:

mnie tez nie ma na liście ale wkl skończyłem dopiero w poniedziałek wiec nawet na to nie liczyłem, czekam na wrzesień

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Carington




Dołączył: 23 Kwi 2013
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:44, 28 Cze 2013    Temat postu:

Adoxxx ABO złożyłem w pierwszym tygodniu maja, natomiast WKL miałem 18.06 (podobno ta pani z WKL wysyła wyniki dopiero w piątki) najwyraźniej lista była tworzona szybciej, również nie ma mnie na liście.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adoxxx




Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:44, 28 Cze 2013    Temat postu:

Niewiem od czego jest to zalezne ,ale z tego co pamietam na sprawdzenie maja 3miesiace czasu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lg




Dołączył: 16 Cze 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:24, 28 Cze 2013    Temat postu:

Czyli jednak lista sie pojawila...jestem 16/55.W koncu po 4 latach staran marzenia sie spelnily.Pozdrawiam wszystkich i glowa do gory - bedzie dobrze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
atraxxx




Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:37, 28 Cze 2013    Temat postu:

To gratuluję panowie. Dziwne, że wypuścili liste 2 miechy wcześniej. Dziwne też, że punktacja wzrosła. Po miesiącu od ostatniej powinien spaść próg.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cfc91




Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:22, 28 Cze 2013    Temat postu:

No to pinio zwracam honory Wink gratuluje tym co sie zalapali. Ja WKL zaczynam od poniedzialku i licze na podobny a nawet mniejszy prog na wrzesien.. Kto jeszcze liczy na wrzesien??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adoxxx




Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:37, 28 Cze 2013    Temat postu:

Gratulacje dla osob ktore sie dostaly .A ja licze ,ze we Wrzesniu prog punktowy spadnie chocby do takiego jak byl w Czerwcu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lexus




Dołączył: 15 Paź 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KTW

PostWysłany: Pią 17:31, 28 Cze 2013    Temat postu:

Witam. Gratulacje tym, ktozy sie zmiescili w punktach na sierpien, ja sie pojawiłem na liscie ale mam 144 punkty..... Ciekawe czy rozszerzą pobór, slyszalem, ze takie rzeczy sie czasem zdarzaja ( nie ukrywam, ze chcialbym) Jest jeszcze ktos kto ma podobnie jak ja ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
StrasznyHuk




Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:43, 28 Cze 2013    Temat postu:

@lg

Skąd jesteś? Jaka komenda Cię interesuje? Skoro mamy iść jednym naborem, to wypadałoby się coś poznać. Jest ktoś jeszcze, kto jest na liście?
Powodzenia wszystkim, którzy jeszcze czekają!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cfc91




Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:56, 29 Cze 2013    Temat postu:

A wiadomo kiedy zamykaja liste na wrzesien? Tez to bedzie tak jak teraz czyli pod koniec lipca?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
manyac86




Dołączył: 24 Cze 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 11:35, 29 Cze 2013    Temat postu:

Skąd wy bierzecie takie informacje że się dostaliście na sierpień ? 29 czerwca i już wszystko wiecie ? Co prawda ja czekam na Kraków....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
StrasznyHuk




Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:53, 29 Cze 2013    Temat postu:

Ze strony naszej KWP Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM POLICYJNE - REKRUTACJA DO POLICJI 2018 - TUTAJ DOWIESZ SIE O NIEJ WSZYSTKO Strona Główna -> Nabór do Policji 2017 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin